En av våre nye landsmenn

Turbo kapitalisten (dvs meg) har så klart et liv bortsett fra å skrive om kapitalismens fortreffelighet. Han har også en kjæreste. Som forøvrig aldri vil høre et ord om Adam Smith igjen i hele sitt liv. Merkelig… Lurer på hvorfor.

Så hva har dette med nye landmenn å gjøre? Hun er ikke norsk. Fortsatt bor ingen av oss i Norge. Men forhåpentligvis så kommer vi begge til å bo i Norge om ikke så alt for lang tid.

Hun skal få være gjestebloggeren min og skrive om hvordan det oppleves å bo i Norge, norsk kultur og språk. For tiden holder hun på å lære norsk. Hun har ikke gått på noe skole, men lært av meg. Noe som norsk læreren min antakelig vil anse som en kriminell handling. Etter at han var ferdig med å rette norsk stilene mine, så hadde de visse likhetstrekk med blodbad.

Legg igjen en kommentar

