Ny jobb, flytting, samboer og IKEA

Jeg har hat ingenting-uke i flere uker på bloggen min nå, fordi det har vært alt for mye som skjer. De siste ukene har jeg gått til en vanvittig mengde jobb intervju. For så å begynne i ny jobb. Gått på visininger i Oslo, flyttet til Oslo, dratt utallige ganger til IKEA for å kjøpe møbler også endelig blitt samboer etter at min amerikansk-kanadiske kjæreste flyttet hit for 2 uker siden fra Toronto.

På toppen av det hele skal jeg liksom gjøre ferdig hovedoppgaven min ved siden av. Internet surfe vanene mine har dermed måtte lide sterkt under den nye virkeligheten. 

3 thoughts on “Ny jobb, flytting, samboer og IKEA

  1. Innimellom kan det bli mye, og så er det fint å bruke den lille fritiden som gjenstår med å være ute fremfor foran PCen.
    Lykke til med oppgaven!

  2. Føler med deg.
    Skal på IKEA når jobben tar slutt om 4 timer. Faktisk en av de gangene klokka på jobben ikke KAN gå sakte nok.

    Aldri vært noen «shoppe»-type og jeg kan med hånden på hjertet si at det er noe jeg misliker, men IKEA er det verste. Og toppen av kransekake og den råtne rosinen i pølsa, er at bilen er ute av drift for å si det pent så jeg blir nødt til å ta IKEA-bussen med fruen.

    Men hun sa at når jeg hadde blitt med på det, kunne jeg se på fotball, ha på rock så høyt jeg ville uten «kjattring» OG hun skulle kjøpe inn pils til kampen mens jeg er på jobb. Og det skulle da bare mangle :).

Legg igjen en kommentar

